اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

مردم کهگیلویه بی‌خیال سیزده‌بدر شوند/عبور و مرور از ورودی‌ها ممنوع است

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه خروج از منزل استقبال از کروناست از مردم شهرستان خواست برای قطع زنجیره انتقال به پویش در خانه ماندن ادامه دهند.

مردم کهگیلویه بی‌خیال سیزده‌بدر شوند/عبور و مرور از ورودی‌ها ممنوع است

علیرضا اتابک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: تدابیر ویژه‌ای برای کنترل ورودی‌های شهرستان در آستانه سیزده بدر اتخاذ شده و اجازه تردد داده نمی‌شود.

فرماندار کهگیلویه گفت: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با هدف قطع زنجیره انتقال کرونا با حساسیت ویژه در حال اجراست و سیزده بدر از این قاعده مستثنی نیست.

 

اتابک با بیان اینکه روز طبیعت همانند دیگر روزها ورود و خروج از شهرستان ممنوع است، ادامه داد: از هر گونه تجمع و شلوغی که تهدید علیه سلامت مردم باشد جلوگیری می‌شود.

 

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: از مردم تقاضا داریم انتقال دهنده ویروس کرونا در سیزده بدر نباشند.در خانه بمانند و اصول بهداشتی را کماکان رعایت کنند.

اتابک گفت: حضور در طبیعت شاید برای لحظاتی خوشی به همراه داشته باشد اما عواقب خطرناک ناشی از آن در انتقال ویروس متوجه همه مردم است و پشیمانی دارد.

انتهای پیام/82016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول